reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

reklama

moje svedectva

Životom kráčam s...

Vlastimila Krafčíková

Životom kráčam s...

je nedeľa Dobrého pastiera a mňa dnes oslovili slová : „ ...moje poznajú mňa a ja poznám ich..., záleží mi na nich..., aj svoj život za nich položím.“ Toto sú slová na, ktorých mi môžeme stáť aj v čase svojich kríz, pádov a ťažkých skúšok

  • 3. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 537x
  • 17
Reklama je reklama...

Vlastimila Krafčíková

Reklama je reklama...

Dnes som na záhradke zo susedovho rádia začula jednu bombovú reklamu. Neviem na akej rozhlasovej stanici to ide a nebude to asi ani doslovne. Začula som to po prvý krát a znelo to asi nejako takto : „ Som veštica XY a prešla, alebo prežila som nebo aj peklo....atď !“ Určite ste túto reklamu, už zachytili aj Vy.

  • 1. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 820x
  • 12
Spolupatrónka Európy

Vlastimila Krafčíková

Spolupatrónka Európy

Včera bol sviatok spolu patrónky Európy svätej Kataríny Sienskej. Jednoducho mojej Katušky. Takto jej ja hovorievam, lebo je patrónkou aj môjho životného poslania a povolania.

  • 30. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 668x
  • 13
Miesto kráľovnej pokoja....

Vlastimila Krafčíková

Miesto kráľovnej pokoja....

Mami je jedno miesto, kde sa zjavuje P. Mária...je to v bývalej Juhoslávii a tá dedinka sa volá Medžugorie. Mami však tam raz pôjdeme..?? Mami sľúb mi to...áno dcérka moja... raz tam určite pôjdeme.

  • 26. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Sk 1,8 - moja nová cesta lásky...

Vlastimila Krafčíková

Sk 1,8 - moja nová cesta lásky...

ale keď zostúpi na vás Svätý Duch, dostanete silu a budete mi svedkami v Jeruzaleme i v celej Judei aj v Samárii a až po samý kraj.

  • 18. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Dievčatko moje krásne...

Vlastimila Krafčíková

Dievčatko moje krásne...

povedz mi čo je to viera...čo to bolo za vieru v Tvojom srdci..??? Pýtam sa ťa to už šesť rokov a od nedele nosím v hlave myšlienky, ktoré mi nedajú ani teraz pokoj spať.

  • 12. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Magický dátum...???

Vlastimila Krafčíková

Magický dátum...???

Tak chcela by som všetkým tým, ktorý ho dnes nevyužili k sobášu povedať, že môžu ľutovať....lebo to naozaj funguje. A ďalší takýto magický dátum bude 20.8.2008. čo na tom, že to bude streda...???

  • 8. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Aktiv8

Vlastimila Krafčíková

Aktiv8

Dnes sú tomu už dva týždne čo čerpam z pokoja, ktorý som si priniesla z jedného stretnutia....

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Prikázaný smer jazdy...

Vlastimila Krafčíková

Prikázaný smer jazdy...

Hlavne neostať nikdy stáť....treba pokračovať v jazde ...a možno ukázať aj iným aby nestrátili smer...??!

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Lúčenie....

Vlastimila Krafčíková

Lúčenie....

slovo, na sedem písmen....slovo, ktoré asi nikto z nás nemá rád...slovo, ktoré už samotné vyvoláva v nás bolesť a o to viac ak je to lúčenie sa „ navždy ! “

  • 25. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Turíce môjho života...

Vlastimila Krafčíková

Turíce môjho života...

Ale keď zostúpi na vás Sv. Duch, dostanete silu a budete mi svedkami v Jeruzaleme i v celej Judei aj v Samárii a až po samý kraj zeme. Sk,1- 8. To čo som zažlia JA, je nachystane pre všetkých.....

  • 11. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Moje cesty sú v Tvojich rukách...

Vlastimila Krafčíková

Moje cesty sú v Tvojich rukách...

Prečo práve v najťažších chvíľach života človek stráca vieru v Boha a zmysel žitia..??Neviem to ešte ani teraz...ani po šesťročnom žití tej najťažšej životnej skúšky !Za Tebou prahne moja duša, za Tebou Bože môj...

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Ako sme išli v sobotu do Poľska...

Vlastimila Krafčíková

Ako sme išli v sobotu do Poľska...

ale nie na nákupy. Keby som verila „iba“ na náhody tak by som si povedala, že je to až príliš veľa náhod na jedno miesto....

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Otče náš ...

Vlastimila Krafčíková

Otče náš ...

Mala sladkých sedemnásť rokov a bola v 4.ročníku strednej školy.Čakala ju maturita a vstup do dospelostí a predsa nemyslela na seba ale na tých ktorých stretávala najmä na fare v Žakovciach.Chodila tam niekoľko rokov a farár Maroš Kuffa bol jej veľkým vzorom.Bola to pre ňu obrovská škola do života...Najprv tam prišla ako 13 ročná kvôli koňom, ktoré tak veľmi milovala, túto lásku zdedila po svojom dedovi Jožkovi a mojom otcovi, ktorý s koňmi robil celý život.Ale postupne jej prirástli k srdcu najmä ľudia s ktorými sa tam za tie roky stretavala.Boli to rôzne ľudské osudy a jej srdce okrem toho, že po škole tam išla aj pracovať citílo to čo vo svojej školskej práci napísala.A čuduj sa svete ona touto prácou vyhrála 1.miesto v krajskom kole Európa v škole.

  • 7. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu