reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

reklama

čo mi život dal

Nič len Pravda...

Vlastimila Krafčíková

Nič len Pravda...

Po svetle vstúpila do môjho života pravda. Potrebovala som pravdu. Pravdu o sebe a o iných. Jednoducho pravdu o všetkom a vo všetkom.

  • 28. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 609x
  • 2
Prišlo svetlooo...

Vlastimila Krafčíková

Prišlo svetlooo...

Tma a klamstvo v ktorom som žila osem rokov. Najhoršie na tom je to, že som mu verila. Dokonca som si myslela..., že mam na to svoje pravo.

  • 27. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 402x
  • 2
I stratil sa v dave...

Vlastimila Krafčíková

I stratil sa v dave...

Čo je pre inych maličkosť...pre niekoho môže znamenať veľmi veľaaa. A to veľmi veľa na oboch stranach... Ale len tam kde su, preto otvorene srdcia!

  • 29. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 342x
  • 8
Silná to žena...

Vlastimila Krafčíková

Silná to žena...

Keď počujem tieto slová na moju adresu, tak mam  po prvé pocit, že mi to nepatrí. Že to patrí niekomu inému, lebo iba ja viem, čo ma to všetko stojí ráno, čo ráno síl. Iba ja viem ako padám a ako sa ťažko vstáva. Ale po druhé ma to posúva ďalej....

  • 1. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 354x
  • 12
Vivat Igi...

Vlastimila Krafčíková

Vivat Igi...

... fakt má nenapáda žiaden lepší nadpis, nech rozmýšľam ako rozmýšľam. Napriek tomu všetkému my to nedá od včera večera pokoj.

  • 29. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 012x
  • 11
reklama
Ako by ich jedna Mater mala...

Vlastimila Krafčíková

Ako by ich jedna Mater mala...

Na túto páni a jej príbeh som už aj pozabudla. Až včera mi ho pripomenulo čítanie a kázeň v kostole, ktoré bolo práve o manželstve. Keď prišla za mnou, asi mala pocit že jej budem rozumieť. Alebo sa potrebovala, iba niekomu vyrozprávať zo svojej životnej bolestí.

  • 5. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 158x
  • 10
Spomienky...

Vlastimila Krafčíková

Spomienky...

Dnešná, čerstva príhoda ma donútila k  premýšľaniu, aké ja zanechám v okolí a v rodine spomienky na seba. Ja si na svojich „starkých", veľmi rada a veľmi často spomínam. Mám na nich krásne spomienky. Boli vždy plní lásky a optimizmu, ale boli najmä veľmi, veľmi dobroprajní. No a práve toto, možno dnešným starkým veľmi chýba ....

  • 3. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 478x
  • 11
„Svojim anjelom som dal príkaz o Tebe“

Vlastimila Krafčíková

„Svojim anjelom som dal príkaz o Tebe“

Vzala som malú sladkosť a kapučko, ktoré viem, že ma tak veľmi rada a išla som ju navštíviť do ich nového podnájmu. Mesiac sa skrývali a potulovali, bez poriadneho domova. "Poď ďalej. Mama je v práci do 21 hod. "

  • 2. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 859x
  • 9
Jedno veľké ďakujem...

Vlastimila Krafčíková

Jedno veľké ďakujem...

chcem Ti dnes Bože povedať, za manželov a rodičov Mirka a Máriu. Aj keby som to slovo ďakujem vyslovila milion krát...aj tak to nevystíhne, to čo v srdci cítim dnes....

  • 8. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 227x
  • 1
Keď nebo rozhodne...

Vlastimila Krafčíková

Keď nebo rozhodne...

tak sme všetci krátki na to, aby sme to mi zmenili. Už som sa o tom presvedčila mnoho krát v živote, ale najmä pred siedmimi rokmi a túto nedeľu bohužiaľ znova.

  • 21. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 8
reklama
(Ne) opustení...

Vlastimila Krafčíková

(Ne) opustení...

Napadli ma slová z piesne „ Ty neopustíš." Z posledného Cd skupiny Rieka života z Podolínca. Stále dookola mi hlavou zneli slová tejto piesne. Nie, nie Ty neopustíš, keď dobré je , či v časoch zlých...., keď vánok je, či búrka hrozí... Spievala som si dookola v duchu túto nádhernú pieseň s hlbokými myšlienkami a sledovala z okna autá, tú nádhernú Božiu prírodu. Bolo skoré nedeľné ráno...

  • 20. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 675x
  • 2
Aj tak sme stále frajeri...

Vlastimila Krafčíková

Aj tak sme stále frajeri...

Slová z jednej piesne Petra Nagya. Tohto speváka si náš syn veľmi obľúbil už od malička. A ani dodnes neviem, prečo prave najviac slová tejto piesne. Vedel slová jeho piesni naspamäť, už ako dvojročný. Najprv si hrával pred maličkou telkou na vareche. Neskôr sme mu kúpili malú detskú gitaru. Najväčším zážitkom pre neho bol jeho koncert, keď mal okolo päť rokov. A tieto slová piesni ma napadali prave dnes ráno, pri tej hroznej správe o Handlovskej trágedii

  • 11. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 367x
  • 2
Večný optimista...

Vlastimila Krafčíková

Večný optimista...

alebo možno aj ten najväčší na svete. Dnes som počula tu najoptimistickejšiu vetu svojho života. „Mám sa zle, ale veľmi dobré to znášam..."

  • 8. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 098x
  • 23
Milosrdenstvo, milosrdenstvo chcem...

Vlastimila Krafčíková

Milosrdenstvo, milosrdenstvo chcem...

Dnes pár minút pred treťou hodinou, hodinkou práve Božieho milosrdenstva u nás zazvonil zvonček. Otvorila som a v dverách stala ona, vychudnutá ...rozplakala sa. Nebola u nás už dlho, veľmi dlho...

  • 1. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 310x
  • 21
Skutočná radosť...

Vlastimila Krafčíková

Skutočná radosť...

Skutočné prežitá radosť je vždy vykupovaná ťažkou bolesťou. Alebo je prežitá krutá bolesť korunovaná skutočnou radosťou ? Jednoducho aj tato veľká radosť sa zrodila v bolestí... jednej maminy. Jaaaj, to som si zas vybrala tému. Až som sa do nej zamotala. Neviem ako je to u vás, ale v mojom živote to stále takto platí.

  • 23. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 351x
  • 13
reklama
Anjelik môj kde lietaš...

Vlastimila Krafčíková

Anjelik môj kde lietaš...

Verte, neverte. Dnes som zažila nový šok... zvaný zázrak. Lebo na náhody už dávno neverím.

  • 20. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 603x
  • 9
Patent na život ?

Vlastimila Krafčíková

Patent na život ?

Ako dobré, že sme každí iní, že neexistuje čo i len jeden človek podobný tomu druhému. Každý z nás je unikát... Veľkí, malí, tuční, tenkí....To by to dopadlo, keby sme boli rovnakí viacerí. Či už s názormi, prejavmi, výzorom, temperamentom, vierovyznaním. Keby sme všetci, iba šomrali a nadávali tým druhým. Všetko a všetkých kritizovali.

  • 3. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 503x
  • 25
Doživotne rozohraná partička...

Vlastimila Krafčíková

Doživotne rozohraná partička...

Mala si krásnych 22 ... a prišla Ti blahopriať celá rodinka, vrátane tvojich brachov. Sestra nedošla, lebo ju nemáš, tak ako ani ja. A ako vždy, keď sa zišla celá rodinka u rodičov, tak bolo veselo a pohoda. Vo vašej rodine bola vždy dobrá nálada a krásne vzťahy, vtedy si chlapi vytiahli karty a zahrali „partičku". No Ty si ju nedohrala....

  • 31. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 324x
  • 19
Nikdy, nehovor nikdy...alebo krstní rodičia na plný úväzok ?

Vlastimila Krafčíková

Nikdy, nehovor nikdy...alebo krstní rodičia na plný úväzok ?

Nuž ako len, ten čas letí. Je nedeľa a tá minulá bola pre nás a mnohých iných ľudí po svadobná. Tak sme sa toho báli a už je to minulosť. Bola raz jedná svadba...

  • 17. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 250x
  • 12
Detská úprimnosť...

Vlastimila Krafčíková

Detská úprimnosť...

Má iba dva a pol roka. Zohla som sa k nemu, aby som ho vzala do náručia a zbadala som tie iskierky v jeho detských očkách. Zasvietili mu pri pohľade na môj krížik, ktorý mi visel na krku. Keď som zbadala ako mu tie jeho očká šibalský zasvietili, tak som sa rozhodla ten prívesok radšej schovať.

  • 25. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 990x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu