reklama

Advent, čas na dobrý skutok..alebo??

alebo na podvod...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (78)
Obrázok blogu

Je čas na dobré skutky..., a aj ja sa snažím nenechať si ujsť príležitosť na dobrý skutok.

Podľa mňa je najlepší dobrý skutok, vtedy keď mi to hovorí moje srdce. Keď je to s láskou. Keď to niečo stojí. Možno mnoho môjho času, ktorý som mohla využiť na relax alebo niečo príjemné. Možno aj mnoho síl, aj keď už niekedy nevládzem, no niekto potrebuje moju pomoc. Trochu peňazí z toho mala, čo mám a ktoré mali byť „iba" pre mňa.

Vždy sa nájde pre každého príležitosť, urobiť dobrý skutok, podľa jeho možností, schopností a uváženia. Za každým dobrým skutkom je mnoho odriekania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V pondelok dopoludnia som šla do istého nákupného centra na nákup. Po nákupe pri východe ma oslovila istá pani s ružovou pokladničkou. Zarazilo ma, že takúto pokladničku majú práve v tomto supermarkete. Vyberala príspevok na onkológiu. Moja odpoveď bola. „ Nie, ďakujem !"

Otočila sa smerom k svojej kolegyni , ktorá mala v rukách tu istú kasičku a gestom pliec jej naznačila, že nič som nedala. Dotyčná páni reagovala na celý supermarket. „ A ja ju poznám z kostola."

Takže podľa dotyčnej páni je kresťan - dojná krava...???

Tak po prvé. Dnes ma možnosť každý človek, prispievať na akúkoľvek pomoc a inštitúciu. či už osobné, alebo platobným príkazom. A aj mnohými inými spôsobmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po druhé. Bohužiaľ na onkológii mám ľudí z najbližšej rodiny a viem, že onkológie sú dostatočné vybavené. A ak niečo potrebujú, tak je to dobrovoľníctvo. Psychickú podporu, rozptýlenie a možno postráženie malých detí. Aby si rodičia mohli trochu vydýchnuť, ak sa to vôbec dááá...

Takže milé panie, ktoré boli v oveľa mladšom veku ako ja, by možno mohli radšej dobrovoľníctvom prispieť k tej onkológii. Alebo ísť do poriadnej práce a dať tiež nejaký príspevok.

A myslím si, že je to trápne, ak si ešte vypýtajú aj príspevok od onkologického pacienta...., čoho som tiež bola už svedkom.

A po tretie. Ak niekto sprosto a drzo zneužije, dobrý skutok iného človeka...!!! Ako som už napísala. „Každý dobrý skutok je akékoľvek odriekanie". Tak je u mňa potom a prepáčte mi za ten sprostý výraz „ ......." a môžete si tu namiesto bodiek, doplniť podľa svojho, to zvieratko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lebo toto už nemôže byť skutok hoden človeka....Dobrý skutok je to jediné, čo si raz vezmeme do večností.

A dnes večer nám asi poskytne viac svetla o tomto dobrom biznise relácia „ Paľba" na istom TV kanáli. Nechcem robiť žiadnu reklamu istej televízii, len Vám poviem, že som sama zvedavá na ten príspevok.

Zase raz som zabudla, že ľudská drzosť a podlosť nemá hraníc...

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu