reklama

Spomienky...

Dnešná, čerstva príhoda ma donútila k  premýšľaniu, aké ja zanechám v okolí a v rodine spomienky na seba. Ja si na svojich „starkých", veľmi rada a veľmi často spomínam. Mám na nich krásne spomienky. Boli vždy plní lásky a optimizmu, ale boli najmä veľmi, veľmi dobroprajní. No a práve toto, možno dnešným starkým veľmi chýba ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Prichádzali sme k záhrade a z opačného konca po cestičke, prichádzali starý manželia. Teta malá, tak ako už pár dní predtým plnú náruč kvetov. Kráčala ďalej a veselo kmasala ďalšie kvety z každého plota, kde len dostala...

Vôbec jej nevadilo, že tam bolo kopec ľudí a my sme im šli oproti. Jej manžel ju na to upozornil, no smola, lebo „ Milú tetu", to vôbec nezaujímalo.

Keď došla k susedovmu plotu, tak sa jej majiteľ spýtal, či si tam niečo zasadila a či jej to vôbec nevadí, že mu už minule obtrhala kvety.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milá teta spustila, že „ čo ho do toho, ona si trhá, iba tie čo sú za plotom."

Keď sused oponoval, že ale korienky majú v záhrade, takže sú potom jeho a nie verejné.

Milá pani sa z hlboká nadýchla a okrem iných "milých" slov mu odkázala. „Aby sa z nimi zadusil!"

Možno stačilo o tie vyčnievajúce kvietočky, iba poprosiť..

No a potom čuduj sa svete, že naši starci sa dusia v domovoch dôchodcov....

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu