reklama

(Ne) opustení...

Napadli ma slová z piesne „ Ty neopustíš." Z posledného Cd skupiny Rieka života z Podolínca. Stále dookola mi hlavou zneli slová tejto piesne. Nie, nie Ty neopustíš, keď dobré je , či v časoch zlých...., keď vánok je, či búrka hrozí... Spievala som si dookola v duchu túto nádhernú pieseň s hlbokými myšlienkami a sledovala z okna autá, tú nádhernú Božiu prírodu. Bolo skoré nedeľné ráno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bolo mi pri srdci veľmi ťažko, lebo zadne sedačky nášho autá, sú už sedem rokov prázdne.

Zaznieval z nich smiech, krásne slová „ mami, tatík". No a občas aj plač, keď sa rozhodovalo o prvenstve medzi sedadlami. Neskôr to boli už dospelácke debaty...

Mali sme na dovolenku ísť až v septembri. No moja drahá polovička sa pokúsila o nemožne. Vybaviť si v práci týždeň dovolenky, aj keď ju nemal nahlásenú na august. Ani sám tomu neveril, no podarilo sa. Našiel sa pre nás jeden augustový týždeň. A tak môj Miňko vyhlásil, že sa ide k Slov. moru, lebo už sa vraj nedokáže na mňa pozerať, ako trpím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento pol rok bol pre nás psychický veľmi ťažký a vyčerpávajúci. Už nado mnou visel syndróm „ vyhorenia."

Tento rok som zistila, že ľahšie sa riešia problémy cudzích ľudí. Ľahšie sa radí a pomáha cudzím. No horšie a psychický ťažšie je, keď sa to dotýka tých najbližších v rodine. 

Zbalili sme sa na rýchlo, nikomu sme ani nepovedali, že odchádzame. Bolo mi už naozaj všetko jedno... Nechala som tak aj záhradku, hoci teraz potrebuje opateru, polievanie a zber.

Bolo mi jedno, či vydržia kvety v byte...

Sľúbila som, že vypnem vo všetkom, že vypínam aj mobil...

Dorazili sme na miesto, ubytovali sme sa a utekali na kúpalisko, lebo sa črtala nádherná horúca nedeľa. Večer po návrate zapínam mobil. To len aby som sa pozrela, kto zvonil a čo je nové. Čítam správu. „ Tetulienočka moja, čo porábate? Ak nemáte nič na pláne, nešli by ste dakde na prechádzku trošku na pokec? Peknú a požehnanú nedeľu, pa ,:) zu"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 „Zu" to je Zuzana, najlepšia kamarátka našej dcéry a zároveň spolužiačka zo strednej školy.

 Povedala som si, tak nech je sranda a napísala som. „ Zuzi s Tebou vždy a veľmi rada...Len to má jeden háčik, musela by si prísť za nami do Podhájskej..."

Odpoveď neprichádzala, ostalo ticho, tak sme si vychutnávali vodu, počasie a najmä tu zmenu. Oddychovali sme a načerpávali, ba dokonca až nasávali, jak vyschnuté špongie ten pokoj a silu.

V utorok večer došla ďalšia správa. „ Tetulienočka moja a boli by sme veľká vtierka, keby sme dorazili za Vami so Števom? Neprekážalo by Vám to?"

Moja odpoveď znela. „ Neprekážalo, my sa s ujom iba potešíme."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V stredu sme o desiatej išli na kúpalisko, už vo štvorici

Takže sa znovu postaral...

Pol dovolenky sme mali na premýšľanie a ticho, ktoré sme už obaja veľmi potrebovali. A druhú polku sme si užívali s mladými. Bolo nám s nimi veľmi, veľmi dobré, veselo. Omladli sme, užili sme si s nimi srandy a naozaj sme načerpali nových síl. Môžeme ísť ďalej...

Ten kto to neprežil, si bude myslieť, že toto čo tu opísujem je " iba" smiešná náhoda. No kto ostal sám, vie čo to znamená, keď na neho známi nezábudli. O to vzácnejšie je, keď chce s vami stráviť čas cudzie dospele dieťa.

Znovu som sa presvedčila o jeho láske, lebo nik nepozná seba tak dokonale, ako nás pozná On. Iba náš Pán vie najlepšie, čo potrebujeme...

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu