reklama

Aj tak sme stále frajeri...

Slová z jednej piesne Petra Nagya. Tohto speváka si náš syn veľmi obľúbil už od malička. A ani dodnes neviem, prečo prave najviac slová tejto piesne. Vedel slová jeho piesni naspamäť, už ako dvojročný. Najprv si hrával pred maličkou telkou na vareche. Neskôr sme mu kúpili malú detskú gitaru. Najväčším zážitkom pre neho bol jeho koncert, keď mal okolo päť rokov. A tieto slová piesni ma napadali prave dnes ráno, pri tej hroznej správe o Handlovskej trágedii

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Z chlapca vyrástol veľký chlap..., no táto pieseň ho sprevádzala aj na prahu dospelostí. Ako by to bolo iba teraz, keď si túto pieseň zaspievali chlapci na stužkovej. Stáli pred nami celá trieda v objatí a spievali. „Aj tak sme stále frajeri...."

A táto pieseň ho sprevádzala aj na cintorín....

Drahoš viem, že si bol „stále frajer" v mnohých veciach, s ktorými si musel v živote bojovať. Spievala som si ju s Tebou, keď to nebolo pre Teba ľahké a jednoduché.

No a ja si dnes myslím, že najväčší frajeri sú , ktorí tu musia ostať. , ktorých ste opustili.... Tí, ktorí tu musia žiť po celý zbytok života, bez svojich drahých a milovaných.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

My sme zostali iba dvaja " frajeri".

No teraz to budú v jednom okamihu už desiatky manželiek, detí, rodičov, súrodencov, príbuzných a na stovky priateľov.

Nech Vám je zem ľahká.

 A všetkým pozostalým z Handlovskej tragédie prajem tú najúprimnejšiu sústrasť. Zatvorila sa kniha života, Vašich milovaných.

Lebo nikto z nás nevie, ani dňa, ani hodiny.

Držte sa...! Bude to ťažká cesta... s veľkým doživotným bremenom! Citíme s Vami...

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu