reklama

S l o b o d a

to nie je iba Olynth - sprey pre nosy. Je to slovo, ktoré každý z nás tak rád skloňuje a kto už by nemiloval slobodu všade a vo všetkom. Len či vieme, čo je to skutočná sloboda, či ju vieme správne užívať a či si ju nemýlime skôr s opičou láskou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Včera som si vypočula jeden príbeh, hm...neviem či je skutočný alebo iba žart. Nech je to ako chce, predsa stojí za zamyslenie. Do MHD si nastúpila jedna pekná mladá dáma aj so svojim malým chlapčekom, posadili sa na sedadlo a na ďalšej zastávke sa pred nich posadila jedna stará teta. Chlapček začal do tetušky kopať nohami a neskôr jej začal do chrbta pichať aj dáždnikom..., keď sa teta ohradila na mladú mamičku, ktorá všemožne uhýbala pohľadom aby nevidela správanie svojho chlapčeka. Mamička jej dala odpoveď, že svojho synčeka vychováva v slobode. Za nimi na vedľajšom sedadle sedel asi násť - ročný chalan, ktorý tuto situáciu po celý čas sledoval a bolo mu babičky veľmi ľúto. Keď autobus už dochádzal na jeho zastávku, chalan sa postavil, vybral z úst svoju žuvačku a prilepil ju nečakane na čelo mladej dámy so slovami „ aj mňa vychovávajú v slobode...!“

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu