reklama

Šokujúco-varujúce... II.

Chcela by som reagovať na svoj včerajší článok. V prvom rade sa chcem všetkým, ktorí ho čítali a aj tým, ktorí prispeli svojimi názormi veľmi pekné poďakovať. Myslím, že to boli hodnotné názory a bolo ich tam viac ale bol jeden, ktorý má hneď odhalil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Suhlasím...áno aj ja si myslím, že neexistuje žiadny univerzálny návod na správny život, ale dnes už viem, že je až príliš krátky a veľmi vzácny nato aby sme si ho ničili a už vôbec nie si na neho siahli vlastnou rukou.

 A je aj veľmi krásny...a stojí zato oň bojovať v každej situácii a chrániť ho v každej chvíli aj keby bola pre nás akokoľvek zúfala...!

Každý z nás má v sebe tú obrovskú silu vstať a odraziť sa od toho dna a teraz budem asi opäť štekliť niektorých ľudí, pretože ja to neviem ináč napísať, lebo pre mňa je to viera a Boh... ale pre každého to môže byť niečo iné, len musí to chcieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno som človek, ktorý si prežil svoje peklo na zemi...a od tej doby vidím aj vecí, ktoré som pred tým nevidela.

Stretávam sa denne s ľuďmi s celého Slovenska, či už to je cez internet alebo osobné, na stretnutiach a sú to prevažne mladí ľudia. Naozaj sa ma to veľmi dotýka a nie je mi to ľahostajné, keď vidím mnoho mladých veľmi zranených z rodín, či už zo straty blízkej osoby, či pre rozvod svojich rodičov alebo otcov a matkin alkoholizmus ako siahajú po alkohole, drogách a neviazanom sexe a potom sú z nich často iba ľudské trosky alebo psychicky chorí...a v tom najhoršom prípade si siahnu na život. Často počúvam, že vôbec nechceli odísť...iba chceli takýmto spôsobom upozorniť na svoju bolesť, nato že sú tu a, že už nevládzu ďalej !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale mnoho krát si to nikto nevšimol.... aj takéto ťažké traumy môžu byť niekedy spúšťačom a príčinou psych. chorôb a porúch.

Naozaj tá štatistika je varujúca a preto som týmto článkom chcela aby sme sa nad životom aspoň na malú chvíľočku zamysleli.

Aby sme si vážili každého človeka, ktorý je nám poslaný do cesty ako dar...a aby sme boli takým darom aj mi pre každého.

Aby sme sa sprevádzali navzájom životom..., či už to bude len na krátku dobu, alebo na celý život.

Nech nemusí už nikto povedať tie hrozné slová čo nám s manželom povedal otec jedného syna, ktorý si vzal život : prečo tvoji čo chceli žiť...nemôžu, a tí čo mohli žiť...nechcú...!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. netýka sa to psych. porúch u ľudí z dedičnych dispozícii alebo zdravotného stavu.

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu