reklama

Varujúce a šokujúce...alebo šokujúcovarujúce...???

neviem ako pre Vás ale pre mňa určite, pretože som si to nie vlastnou vinou zažila. Po tom hroznom šoku...a strate deti som zažila to čomu sa hovorí „ľudské“ dno. Preto mi to nedá pokoj...myslím na to už týždeň. A som presvedčaná, že viac hláv...viac vie :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)

Takže minulý týždeň moje ucho zachytilo z médií správu o tom, že za posledné roky je na Slovensku šokujúci nárast ľudí, ktorý sa liečia u psychológov alebo psychiatrov a to až o 28 % . A najhoršie na tom je, že to percento nie je konečne...a určite by bolo ešte vyššie, pretože je mnoho ľudí, ktorí tu pomoc ešte nevyhľadali ! Na Slovensku sa vraj ľudia ešte stále hanbia vyhľadať týchto lekárov...  

Čakala som týždeň, že sa o tom bude určite niečo viac písať...ale nič sa nadeje ! Takže zase ostalo iba pri suchom konštatovaní o percentách.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Radšej píšeme a čítame o tom kto s kým...??? Kde...a kedy a pozeráme Smotánku...??? A ako žijú a hýria vraj nejaké celebrity..???  

To sa fakt nikto nepozastaví prečo je to tak..??? To fakt nikomu nestojí za to o tom niečo napísať, prečo sa ľudia rútia do záhuby...? Prečo si mladý muž, ktorý ma manželku, byt, kariéru a život pred sebou, alebo mladá študentka siahnu na život...? Prečo sa rozpadajú manželstva a rodiny..? Prečo narastajú duševné choroby...?? Prečo detí siahajú po drogách a alkohole...stúpa u nich agresivita...žijú vo fiktívnom svete z počítačových hier...a prídu do reality a potom si režú žily...skáču z okien ??  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak prečo...? Čo si o tom myslíte...? Kde robí ľudstvo chybu...? Alebo si myslíme, že nás sa to netýka..?  

Nevieme snáď žiť...? Alebo nevieme uniesť problémy života..?? Sú väčšie nároky na život...alebo si mi sami nakladáme na plecia viac ako vieme uniesť...??? Alebo nám chýba vraj „barlička“ VIERA..?? Opantal nás svet mamonu...???  

Čo si o tom myslíte Vy...??? Aký je Váš názor...??? Alebo sa ešte držíme stále heslá : nehas čo ťa nepáli...???

P.S. samozrejme, že sa to netýka ľudí, ktorí majú dedične dispozície k psychickým chorobám...a ničím som sa ich nechcela týmto článkom dotknúť.

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu