reklama

Náš prvomájový víkend... /1./

V predvečer predlženého prvomájového víkendu sme sa znovu rozhodli merať dvojhodinovú cestu na východ našej republiky za našou milovanou dcérou. Zisťujeme ako nám stále viac a viac chýba ako si navzájom prirastáme k srdcu a je to nádherne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dorazili sme k nej neskoro večer bola tma a tak až ráno sme videli tu prvomájovú krásu. Všetko je tam už krásne rozkvitnuté a zelené, kvitne už aj orgován ktorý mam tak veľmi rada lebo má vracia do detstva a krásnych spomienok.

 Moji milovaní rodičia mi vždy týmto kvetom blahoželali k narodeninám.

Na lásku sú potrební vždy dvaja...ale tak ako dobrý strom rodí vždy dobré ovocie, tak aj dobrá a kvalitná láska potrebuje mať dobré plody.

A plody lásky sú deti či už vlastné alebo adoptívne.

 Presvedčil ma o tom tento krásny víkend...vidím, že sa už naše vnútro pomaličky a najmä zásluhou Damky uzdravuje dokážeme vnímať už aj krásu okolo nás...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Však sú veľmi zlatí moji miláčikovia ...

Obrázok blogu

 

 A

 Toto moja maličkosť....

Po odchode naších detí som sa stále pýtala prečo, prečo to všetko Pane, prečo my...???

Naša Damka má naučila mnohým veciam za tak krátky čas...predovšetkým nepýtať sa "prečo?"... ale čo mi tým všetkým chceš ukázať Pane !

A aj cez tento víkend mi ukázal akým milujúcim manželom a otcom je môj Miňko. Veľmi si ho vážim, že ani najťažšia chvíľa v našom živote keď bola sobota a on musel ísť "vybavovať svadbu našich detí ale nie do najkrajšej svadobnej siene ako to robia všetci rodičia ale do pohrebnej na cintorín " ...ho nezlomila.

Vďaka Ti Pane za tento krásny a požehnaný čas... vďaka Ti Pane za užasného manžela a vďaka za dcéru, ktorá je pre nás veľkým darom a zázrakom od Teba pre náš život...!!!

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu