reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

reklama

moja záhradka

Moje ľaliové "čudo"...

Vlastimila Krafčíková

Moje ľaliové "čudo"...

Už desať rokov mame záhradu, mame v nej mnoho kvetov a aj kopec ľaľií rôznych farieb, ktorým sa celkom dobre darí. Mnohe cibuľky sú ešte od mojich detí, preto sa tak veľmi teším každý rok a každučky kvet mi robí nesmiernu radosť, moja záhradka mi liečí moju dušu. Ale takáto obria mi ešte nikdy nenarástla....

  • 2. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 300x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu