reklama

Prišlo svetlooo...

Tma a klamstvo v ktorom som žila osem rokov. Najhoršie na tom je to, že som mu verila. Dokonca som si myslela..., že mam na to svoje pravo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tma a klamstvo v ktorom som žila osem rokov. Najhoršie na tom je to, že som mu verila. Dokonca som si myslela..., že mam na to svoje pravo.

Vždy vo svojom živote, som kdesi v hlbinách vydolovala silu žiť. Nebolo tých chvíľ a situácii malo. Keď prišli ťažké operácie oči, tak mi nevadila ani ta veľká bolesť. Hnali ma dopredu vaše žiariace očka a vaše malé rúčky, ktoré sa hneď po príchode domov ku mne naťahovali. Tak krásne ste sa ku mne túlili. Museli sme vám vysvetľovať, že prečo vás teraz nemôžem brať do náručia....a prečo je to očko také zalepené. Keď som bojovala s tou zákernou chorobou...vtedy ste stali pri mne. Boli ste so mnou pri nemocničnej posteli...a rovno zo školy. Vtedy ste boli nádherní puberťáci... a s vetou. „ Mami mi ťa práve teraz potrebujeme.“ Veľmi rýchlo sa z vás stáli dospeláci. A ja som padala a znovu vstavala.... Vždy som kdesi vydolovala tu silu.... silu žiť ! Vy ste boli tým mojim svetlom v tmách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až prišiel deň Vášho odchodu a ja som to všetko vzdala. Ostala som ležať..., aj keď som si myslela, že stojím. Klamala som samu seba, že mám výsostne právo odísť za Vami....

Žila som v tom klamstve osem rokov. Ostala som ležať v tej tme. Nebolo už v tomto svete pre mňa svetla. Nevnímala som, že mnoho iných okolo mňa bojuje medzi životom a smrťou. Že mnoho tých iných, tak veľmi chce ešte žiť...

Dnes viem, že som odmietala ten najväčší Boží dar... Napádajú ma slová piesne : „ Dnes viem, že smiem ku Tebe prísť, dnes viem, že smiem za Tebou ísť...“ Ale až , keď to bude Tvoja vôľa.... Musel ma niekto pristaviť...začala som premýšľať. Prečo som doteraz nebola ani na jedinej tabletke. Tak zázračné si ma držal.... Teraz mi odchádzajú oči...srdce, vysoký krvný tlak, problém s pamäťou, s vyjadrovaním sa atď. Jedno veľké prečo? Prečo to všetko...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Až na jednej akcii. V jednej sekunde prišlo do môjho života svetlo. Veď odmietaš život...duch silnie, ale organizmus odumiera na základe Tvojho vlastného rozhodnutia. Bolo to ako facka. Zložilo ma to na kolená. Na kolená pokory pred Najvyšším.

Dnes už viem, že nanovo a s láskou znovu prijímam život. Už viem, že som skrze Jeho Krv bola uzdravená. Verím, že mi dáva nový smer a nový cieľ života. V Ňom som našla svetlo a novu silu pre život !

Týmto Vás chcem povzbudiť všetkých. Chorých aj zdravých, uväznených aj zotročených. Či už chorobou alebo životom. Vyjdime z tmy a klamstva. Poďme hľadať pravé Svetlo a Slobodu. Poďme skutočné žiť ! Život v plností a radostí....nech je akokoľvek ťažký !

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu