reklama

I stratil sa v dave...

Čo je pre inych maličkosť...pre niekoho môže znamenať veľmi veľaaa. A to veľmi veľa na oboch stranach... Ale len tam kde su, preto otvorene srdcia!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Chcem sa s vami podeli o skusenosť z tohto vikendu. Skusenosť, ktora mi ukazala, že nie všetci mladi su zli a nie všetci patria do jedneho vreca. Nie všetci piju alkohol a hulia travu, striedaju partnerov jak špinave ponožky..., nie všetci!

Konal sa aj v našom meste, tak ako v mnohych inych mestach „Kvetny vikend." Je to vikend pred V. Nocou a je to na stretnutie mladych s celej diecezy, so svojim biskupom.

Tohto ročne stretnutie sa nieslo v znamení evanjelia o mladikovi, ktory sa pytal Ježiša : "Učiteľ dobrý, čo mám robiť, aby som obsiahol večný život?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa sv. písma mladik žil bezuhonne svoj život a od svojej mladostí zachovaval všetky prikazania. A predsa bolo v jeho živote niečo, čoho sa nedokazal vzať a tak odchadzal od Ježiša smutny. Tak aj celym našim programom tohto vikendu sa nieslo heslo, „ Ćo mam robiť?"

Čo mam robiť, aby som obsiahol raz večny život.

Počas sobotňajšej adoracie bola aj jedna pekna aktivita. Mladi dostali pekny odznačik a mali sa pred Ježišom rozhodnuť. Rozhodnuť, či sa ho vzdaju a podaruju niekomu. Alebo sa ho, ako ten mladik v evanjeliu nedokažu vzdať. Ten odznak mal byť symbolom toho „niečoho" v živote, čoho sa im je ťažko vzdať. A tak si potom ten odznak mali ponechať. To rozhodnutie bolo len a len na nich samych ako s nim naložia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mladi sa striedali, brali si postupne odznaky... a ja som premyšlala. „ Pane nemam sa čoho vzdavať...odovzdala som Ti už všetko a davno, veď Ty to vieš...alebo mam? Tak my daj svoju mudrosť a svoje poznanie..." Po chviľke som si povedala, že na samom konci, ak sa zvyši..., tak si pôjdem aj ja pre odznačik a obdarujem nim niekoho. A typ padol na manžela, ktory bol vedľa mňa. No neprešli ani dve sekundy.

V tom pristupil k nemu jeden mladik a spytal sa ho, či mu môže svoj odznak pripnuť. Pripol... manžel mu podal ruku a poďakoval. Bolo to krasne, nadherne gesto. Gesto otca a syna, ktorí si padali ruky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaliali ma slzy...

Sklopila som hlavu, aby nebolo to vidieť.

Videla som v očiach svojho manžela radosť, vďaku, ale najmä to veľke prekvapenie...no ani to neviem opisať. Jednym slovom, že mne sa to ešte nikdy nestalo...

Ten chalanisko sa dokonca ešte aj podobal na našho syna v tom veku.

Behaju mi z toho, ešte teraz zimomriavky po tele. Jednoducho maly - veľky, pomenujte si to ako chcete, ale určite ďalši Boži zazrak.

Na jednej strane oco, ktory možno odovzdaval svoju bolesť. Bolesť, ktoru nevladze odovzdať..., ktora ho ťaži a ktora sa ťažko odovzdava... Bolesť z odchodu milovanej dcery a milovaneho syna. Viem veľmi dobre, ako ťažko mu je so mnou na takýchto stretnutiach. Na stretnutiach, keď sme medzi mladymi, ktori mu pripominaju, tak strašne naše deti. A na druhej strane mlady chalan sa vzdaval niečoho....niečoho tiež určite nie ľahkeho.... Niečoho čo ho bolelo, čo ho ťažilo a čo nie je v poriadku v jeho živote. Možno to prave suviselo s otcom...a asi si prave preto vybral môjho manžela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyhral nad tým, odovzdal to... a Boh mu to určite odplati. Aaspoň takou radosťou, aku urobil on otcovi. Otcovi, ktoreho deti sú už vo večností. Dve otvorene srdcia pre Boha a povedali by ste , že biju v chlapskej hrudiiii?

Tak veľmi som mu chcela poďakovať....veľmi. No on sa stratil v tom veľkom dave. Ani sme sa z toho všetkeho nestihli spamätať a bol preč. Už sme sa nestretli...škoda. Tak za tieto krasne chlapske srdcia, ďakujem Tebe Bože...! Aj zato, že si užasny Boh, plny prekvapenia a zazrakov.

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu