reklama

Zastaví nás už niekto alebo už nič?

Veď aj v hymne sa spieva. „Zastavme ich /sa/ bratia...! "

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Toto čo predviedla televízia v sobotu na odovzdávaní cien OTO 2009, bol jednoducho....

Podľa mňa len úboho predviedli morálny úpadok v našom štáte !?

Nechce sa mi veriť, že iba toto je vzorka Slovenského národa. Ja poznám stovky ľudí, ktorí sú mi morálnym vzorom a ťažko sa prebíjajú životom. Napriek svojej ťažkej chorobe a postihnutiu, či už svojmu alebo svojich deti a nevzdávajú sa.

Z toho marazmu sa mi okrem iného najviac páčilo uvedenie jedného všetkým známeho pána, ktorý ma detí ako smetí. Na ich porátanie potrebuje už aj prsty druhej ruky. Výrok znel. „Že je to vraj "rodinne" založený typ a kade chodí, všade zakladá rodinu."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bohužiaľ, niekedy sa takýmto chlapom hovorilo ináč....znelo to hanlivo, že kade chodí detí robí...

Tie ostatne hanlivejšie si doplníte sami...veď ich všetci vieme až dosť!

A toto mi znelo ako výsmech. Výsmech, nie len môjho manželstva, ktoré prežilo najtvrdšiu ranu osudu.., ale aj iných dlhoročných manželstiev, ktoré rozlúčila IBA smrť. Zosmiešňovanie základu ľudstva, čiže rodinu.

Potom mi vychádza, že do tej smutnej štatistiky, že na Slovensku sa rozvádza každé druhé manželstvo výdatné prispieva práve „smotánka" Slovenského národa.... To sa už neštítia nikoho a ničoho...?

No čo už, môj dedo hovoril. „ Od dobroty sa aj psy besnejúúúú..."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak im to vyhovuje...nech si to žijú, ale nech to nevnucujú Vašim deťom. Mojim, už neublížia...

P.s. Poznámky typu : " telku nepozerám, ma vypínač..." Neprijímam...to sú podľa mňa, iba výhovorky a zatvaranie oči.

A včera ma už načisto dorazil jeden múdry výrok, ktorý zaznel v SNR.

„ Tí, čo nie sú vlastenci, by mali byť už dávno v chlieve..."

 Myslím si , že v tom chlieve.... by mal už dávno byť istý pán. Pán z ktorého úst vyšiel tento a ešte podobne zmysluplné výroky.

Tak zastavme ich bratia.... Kam to spejeme. Budeme sa stále iba usmievať a tváriť, že ja nič, ja muzikant! Veď toto už nie je ten maličký, skromný a pracovitý Slovenský národ....

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu