reklama

Jedno veľké ďakujem...

chcem Ti dnes Bože povedať, za manželov a rodičov Mirka a Máriu. Aj keby som to slovo ďakujem vyslovila milion krát...aj tak to nevystíhne, to čo v srdci cítim dnes....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ja viem, že takýchto rodičov je na stovky...možno na tisíce. No týchto si mi Ty Bože poslal do cesty a nijako si to dnes nemôžem odpustiť a nepoďakovať, za týchto úžasných rodičov. Možno je práve dnes na to pravá chvíľa. Prijali do svojej rodinky vytúžené dieťatko AnnuMáriu, ktorú si mal pre nich už dávno pripravenú.. K svojim dvom synom prijali nádhernú dcérku. Ibaže trošku „inú" ako by všetci rodičia chceli a ako to celá rodina očakávala. Mnohí ich rozhodnutie neakceptovali , mnohí si ťukali na čelo, mnohí povedali ťažké a zraňujúce slová. Mnohí to bohužiaľ, ani nikdy nepochopia..., že dvaja vysokoškolský vzdelaný ľudia nešli jednoducho na „ prerušenie tehotenstva"! Ktoré im bolo navrhnuté.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako keby sa to potom ten život dal, iba tak pozliepať, pofúkať a vrátiť naspäť.

Oni sa jednoducho nechceli stáť vrahmi svojho vytúženého dievčatka....

Prijali to so všetkou vážnosťou a zodpovednosťou. Možno raz pochopia, prečo mal Boh pre nich pripravené práve takéto dieťatko. Určite ON vedel, že oni mu ho nevrátia hneď späť. Vedel ako ho veľmi budú ľúbiť aj s takýmto hendicapom. Vedel, že budú s ním bojováť zo všetkých síl...vedel, že oni to spoločné zvládnu...

Malá princeznička má Downov syndróm a práve je v týchto chvíľach v rukách lekárov, ktorý jej operujú choré srdiečko.

Anička bojuj...

A pred Vami drahý Mirko a Mimka skláňam pomyselný klobúk za Vašu statočnosť a odvahu. Verím, že vaša malá Anička, vám to bude po celý život vynahrádzať svojou úprimnou láskou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A prosím o prepáčenie, že som to tu uverejnila bez Vášho vedomia.

Ale ja som to v týchto chvíľach nemohla urobiť ináč, lebo si Vás hlboko vážim a neviem, či by som to ja na Vašom mieste dokázala.

Držte sa prosím ! Viem, že teraz je to veeeeeľmi ťažkééé.... Posielam Vám všetku svoju silu a lásku....

Vlastimila Krafčíková

Vlastimila Krafčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina dcéry Lucky a syna Drahoša, ktorí už nie sú tu na zemi...Učím sa nanovo žit s touto ťažkou ranou. Žiť bez mojich milovaných...,je ako žiť bez slnka. Nohľadám svetlo aj v tmách a vodu na púšti. Poviem Vám, že je to veeeľmi ťažké...ba niekedy až nezvládnuteľne ! No na tejto zemi, sa na všetko dá nájsť riešenie...iba život sa nedá vrátiť späť a nedá sa ničím nahradiť! Zoznam autorových rubrík:  čo mi život vzalmoja záhradkafoto-začiatkyčo mi život daliba moje spomienkyčo má vie vytočiťviera"z Luckineho perá"moje svedectvaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu